Încălțăminte Ortopedică

Soluții pentru îngrijirea piciorului

Încălțăminte ortopedică

Specialiștii OrtoProfil în ortezare vă propun soluții moderne care tratează în mod eficient problema medicală, dar în același timp beneficiați de un confort sporit datorită designului și materialelor utilizate în confecționarea acestor dispozitive medicale.

Am creat un portofoliu de ultimă generație prin dezvoltarea unor parteneriate cu firme recunoscute pe plan internațional: Thuasne (Franța), Tecnica – Extro Style (Italia), Luropas (Italia), Uriel (Israel), Profitex – OrtoProfil. Astfel, OrtoProfil a devenit unic distribuitor în România al unor branduri de prestigiu în domeniul dispozitivelor medicale care se adresează managementului îngrijirii piciorului.

Afecțiuni:

Picior diabetic, Vasculopatii, Picior reumatoid, Hallux Valgus, Degete în ciocan, Metatarsalgie

ÎNCĂLȚĂMINTE SPECIALE

Obiectivele încălțămintei speciale sunt:

ÎNCĂLȚĂMINTE PENTRU PICIORUL DIABETIC

Încălțăminte ortopedică pentru copii

Încălțămintea specială/pantofii ortopedici pentru copii asigură mersul și postura corectă, fapt care va contribui la dezvoltarea corectă a forței musculare, activarea și inhibarea mecanismelor compensatorii care pot provoca afecțiuni la nivelul structurilor aparatului locomotor.

Încălțăminte ortopedică pentru piciorul diabetic

Conform datelor provenite din studiul „PREDATOR”, realizat de Societatea Română de Diabet, Nutriție și Boli Metabolice în anul 2016, aproximativ 2 milioane de români suferă de diabet zaharat, adică 11,6 % din populația totală a României.

Una dintre cele mai importante complicații ale acestei boli se manifestă la nivelul picioarelor, afecțiunea purtând denumirea de picior diabetic. Tratamentul piciorului diabetic este complex, acesta necesitând pe lângă tratamentul conservativ și încălțăminte medicală specifică sau, în cazurile complexe, încălțăminte medicală individualizată.

Ghetele speciale (Tecnica-Extro Style, Italia) pentru piciorul diabetic sunt foarte importante pentru pacienții care se confruntă cu sindromul piciorului diabetic. Una dintre complicațiile majore ale diabetului zaharat este pierderea sensibilității dureroase. Pacienții se pot râni cu ușurință, deoarece nu simt stimulii dureroși.

Leziunile se pot complica și, în anumite situații, pot duce la amputații.

Ghetele pentru piciorul diabetic au fost dezvoltate pentru a preîntâmpina aplicarea unor presiuni exagerate în anumite zone ale piciorului. Forma și materialul din care sunt confecționate oferă un confort ridicat pacientului.

Ai alte întrebări?

Intră în legătură cu noi pentru a afla mai multe: