Livrare și Retur

Livrarea produselor se va realiza prin intermediul serviciilor de curierat.

Modalitatea telefonică de a plasa o comandă

– Ne dorim ca produsele pe care le-ai comandat să ajungă la tine în siguranță și într-un timp cât mai scurt. Astfel, am ales să colaborăm cu URGENT CARGUS.

– În ziua stabilită pentru efectuarea livrării, angajatul firmei de curierat te va contacta prin intermediul unui e-mail / SMS / telefonic, pentru a te informa cu privire la intervalul orar în care îți va fi livrată comanda.

– Știi exact care sunt costurile de livrare, acestea fiindu-ți aduse la cunoștință în procesul de plasare a comenzii.

– În cazul comenzilor online a căror valoare depășește suma de 200 de lei, taxele de livrare sunt suportate de către noi.

– Poți plasa comenzi de oriunde din lume, dar pentru moment, livrările se fac doar la adresele de pe teritoriul României.

– În privința termenului de livrare, comanda îți va fi livrată într-un interval de 24 – 48 de ore de la momentul confirmării de către noi a acesteia, în cazul produselor comandate și aflate în stoc. Acest interval de timp se calculează având în vedere doar zilele lucrătoare.

– În situația în care dorești să soliciți returul unui colet, ai la dispoziție un termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea acestuia.
-Dacă valoarea comenzii este mai mică de 200 de lei, costul livrării acesteia va fi suportat de client, adică de tine – costul transportului în aceste condiții va fi de 10 lei.

Dacă ai nevoie de ajutor sau de informații suplimentare, ne poți contacta telefonic la numărul de telefon 0265 208 500 sau îți stăm la dispoziție prin serviciul nostru de asistență online, de pe prezentul site.

Garanția produselor noastre

Suntem siguri de calitatea produselor noastre și oferim garanții în acest sens! Prin urmare:
– Toate produsele pe care le comercializăm beneficiază de condiții de garanție conform OUG 140/2021 și OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor se livrează cu „Declarație de Conformitate” și „Certificat de Garanție”; – Garanția oferită de noi derivă din garanția internațională a producătorilor. În consecință, vom înlocui sau repara produsul dacă solicitarea este întemeiată și produsul se află în garanție; – Produsele au o garanție maximă de 24 de luni pentru persoane fizice și 12 luni în cazul persoanelor juridice / companii / utilizare profesională (OUG 140/2021 și OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor), care poate fi redusă în funcție de durata medie de utilizare.

Condiții pentru returnarea produselor

– Produsele comandate pot fi returnate* doar în aceeași stare în care au fost recepționate, în ambalajul original, cu toate etichetele intacte și cu documentația aferentă, în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primire, fără obligația invocării vreunui motiv. Pentru aceasta, va trebui să ne comunici intenția de returnare prin e-mail la adresa comenzi@ortoprofil.ro;

– În cazul în care produsul este neconform, repararea sau înlocuirea acestuia se va face în termen de maximum 15 zile calendaristice de la data preluării produsului și constatarea de către noi a lipsei de conformitate.
-În cazul unui retur solicitat de client, acesta va suporta costurile de returnare a produselor.

-În situația în care produsul dorit a fi returnat este eligibil pentru aceasta (nu a fost utilizat, nu a fost realizat pe măsură individuala/personalizat etc.), contravaloarea produsului vă fi restituită integral clientului, în contul comunicat de acesta, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care clientul și-a manifestat dorința (către OrtoProfil Prod) de a returna produsul.

-Produsele realizate pe măsură individuală, conform specificațiilor cerute de client, nu pot fi returnate –
Art. 16, lit. C din OUG 34 din 2014

* Returul coletului nu poate fi efectuat prin serviciile Poștei Române.