Întrebări Frecvente

Aici puteți găsi răspunsurile la cele mai des întâlnite întrebări

Cum comand?

Din dorința de a fi cât mai aproape de tine și a răspunde la întrebările frecvente, aici poți găsi cele mai des întâlnite întrebări, împreună cu răspunsurile oficiale.

Pentru a-ți oferi prompt soluțiile optime de care ai nevoie, îți punem la dispoziție 3 modalități de a plasa o comandă*:

-Online;
-Telefonic;
-Fizic, în una dintre filialele noastre.

*Menționăm faptul că, în anumite situații – cu precădere în cazul produselor realizate pe măsură individuală -, plasarea unei comenzi poate fi realizată doar în cadrul filialelor noastre.

Modalitatea online de a plasa o comandă

Plasarea online a unei comenzi se realizează prin intermediul platformei www.ortoprofil.ro.

Iată pașii pe care îi ai de parcurs:

Poți face acest lucru fie utilizând câmpul special de căutare, fie navigând în categoriile de produse disponibile pe site;

Pentru a adăuga produsul dorit în coșul de cumpărături, selectează butonul „Adaugă în coș”;

Desigur, poți adăuga câte produse dorești în coșul de cumpărături, indiferent de categoria acestora – evident, în limita stocului disponibil.

După ce ai adăugat în coșul de cumpărături toate produsele pe care dorești să le achiziționezi, selectează imaginea coșului de cumpărături (colțul din dreapta sus), pentru a vedea lista cu produsele alese de tine. Aici, ai posibilitatea să setezi cantitatea produselor dorite, să renunți la unul dintre acestea sau chiar la toate – de ce ai face asta?! – 😊;

Dacă ai un cupon de reducere, acum este momentul să introduci codul cuponului în rubrica dedicată și să selectezi opțiunea „Aplică cuponul”;

Acum, că ai finalizat adăugarea în coșul de cumpărături a produselor dorite și ai verificat întreaga listă cu produsele adăugate, selectează opțiunea „Continuă cu finalizarea comenzii”.

În continuare, completează câmpurile cu privire la detaliile de facturare și selectează metoda de plată dorită.

Încă puțin și suntem gata! 😊

În eventualitatea în care dorești să fii contactat de către unul dintre colegii noștri, bifează căsuța aferentă opțiunii „Doresc să fiu contactat telefonic.”;

Informarea ta corectă este prioritară pentru noi, prin urmare, te rugăm să citești secțiunea „Termeni și condiții”, iar apoi să bifezi „Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile OrtoProfil”;

Pentru a finaliza procesul de achiziție și pentru a transmite comanda către noi, selectează opțiunea „Plasează comanda”, iar noi, în cel mai scurt timp posibil, îți vom trimite un e-mail prin care vom confirma înregistrarea comenzii tale;

Felicitări! Comanda ta a fost plasată cu succes, iar noi începem să pregătim soluțiile optime dorite de tine, pentru a ți le trimite!

Modalitatea de a plasa o comandă în una dintre filialele noastre

Ne bucurăm de fiecare dată când avem ocazia să te ajutăm. Astfel, te așteptăm în cele peste 40 de filiale OrtoProfil din țară, pentru a identifica împreună soluțiile optime de care ai nevoie!

– În cadrul oricărei filiale OrtoProfil, specialiștii noștri te așteaptă să te consilieze și să te îndrume pe parcursul întregului proces de achiziționare a unui produs;

– Ar fi o idee bună ca înainte să vii la noi, să verifici programul de funcționare al filialei pe care intenționezi să-l vizitezi. Poți face acest lucru aici: www.ortoprofil.ro/contact;

– De asemenea, accesând linkul de mai sus vei găsi și adresa, și numărul de telefon al filialei vizate.

Modalitatea telefonică de a plasa o comandă

Plasarea unei comenzi telefonice se face la numărul de telefon 0265 208 500, de luni până vineri în intervalul orar 09:00 – 16:00.

-La acest număr de telefon îți va răspunde un consultant OrtoProfil, care îți va fi alături și te va asista pe parcursul întregului proces de achiziție a produselor dorite;

-Pentru ca procesul de plasare a comenzii telefonice să se desfășoare într-un mod optim, te rugăm ca atunci când ne contactezi, să te asiguri că ai la îndemână: denumirea produselor (poate chiar codurile acestora – le găsești pe site-ul nostru), datele de facturare și datele de livrare.

Cum plătesc?

Îți punem la dispoziție 2 modalități de plată, astfel încât tu să ai libertatea de a o alege pe cea care ți se potrivește cel mai bine:

-Plata online cu card bancar;
-Ramburs;
-Transfer bancar direct.

Plata online cu card bancar

Plătește folosind cardul tău de credit sau de debit. Simplu, comod, eficient.

– Pentru a asigura securitatea și siguranța tranzacțiilor online, folosim serviciile oferite de partenerul nostru NETOPIA Payments SRL;

– Poți face plata cu cardurile emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa / Visa Electron și MasterCard / Maestro);

– Pe parcursul procesului de plată online, vei avea nevoie de următoarele informații:
o numărul cardului bancar (numărul de pe fața cardului, format din 13 – 16 cifre – în funcție de banca emitentă);

– data de expirare a acestuia;

– codul CVV (ultimele 3 cifre de pe spatele cardului – în funcție de cardul pe care îl deții, acestea pot lipsi).

– Indiferent de moneda contului tău, tranzacția se va face în lei, la cursul de schimb practicat de banca la care ai contul;

– Nu te costă nimic suplimentar, taxele de procesare a tranzacției sunt suportate de către noi.

Plata ramburs

În cazul în care optezi pentru a plăti produsele în momentul livrării acestora, ai două posibilități pentru a face acest lucru:

1. Cu cardul bancar;
2. Numerar (cash).

Poți opta pentru această modalitate de plată, doar dacă valoarea comenzii tale nu depășește suma de 5.000 de lei (în cazul persoanelor fizice) și 5.000 de lei (în cazul persoanelor juridice).