Cariere

Dacă doreşti sa te alături echipei noastre, consultă posturile de mai jos.

Pentru a face parte din echipa noastră trebuie să fii deschis la noutăţi şi idei inovatoare şi să ai un ritm de muncă alert. Alte cerinţe: capacitate de învăţare, spirit de echipă, abilităţi de comunicare, putere de muncă, flexibilitate.

Scrisoarea de intenție, recomandările şi cv-ul cu poză pot fi trimise prin fax la numărul: 0265-210576 sau la adresa de mail: resurseumane@ortoprofil.ro

Posturi vacante

  • Reprezentant medical –filiala București, Slatina, Timișoara

    Atribuţii principale:

    Activităţi  de promovare, ofertare și vânzare a produselor  către  colaboratorii OrtoProfil în  conformitate  cu  strategia  și  procedurile  companiei

    Candidatul ideal:

    •absolvent de studii superioare. Pregătirea și studiile medicale reprezintă un avantaj

    •are experiență profesională de minimum 1 an într-o poziție similară  în domeniul medical

    •demonstrează abilități excelente de comunicare și relaționare

    •are abilități de selecție a informațiilor relevante din piața de profil

    •are experiență relevantă de condus (categoria B) și este disponibil pentru deplasări ocazionale

    •utilizează cu ușurință computerul și  aplicațiile specifice poziției
    Cv-urile însoţite de scrisoare de intenţie şi poză se pot trimite la adresa de e-mail resurseumane@ortoprofil.ro până în data de 18.05.2018.

  • INFORMATICIAN-CONSULTANT ASiS ERP

    Descrierea postului: analiză, configurare, personalizare, go-live şi training, interacţiuni cu angajaţii firmei la toate nivelurile
    Responsabilităţi:
    • Participă la instruiri de specialitate şi înţelege funcţionalităţile sistemului ASiS ERP
    • Participă activ la analiza activitătii firmei, colaborând cu echipa noastră şi contribuie la scrierea proiectului de implementare
    • Realizează implementarea în mod responsabil conform sarcinilor primite
    • Propune ajustarea proiectului ori de câte ori e cazul
    • Sesizează dezvoltatorului de soft neconformităţi care pot bloca sau încetini activitatea firmei şi propune soluţii de a îmbunătăţi performanţele sistemului ASiS
    • Face deplasări la filiale ori de câte ori este cazul
    • Participă la şedintele de implementare interne şi prezintă stadiul proiectelor sale
    • Se asigură de realizarea sarcinilor din cadrul proiectului la termen şi la parametrii calitativi stabiliţi
    • Oferă suport colegilor în perioada de implementare a proiectelor noi din sistemului ASiS
    • Oferă suport şi training post-implementare colegilor
    Cerinţe: cunoştinte SQL Server, cunoştinţe de contabilitate, înţelegerea proceselor economice, experienţă anterioară în domeniul sistemelor ERP
    Competenţe şi abilităţi:
    • Abilităţi bune de comunicare şi relaţionare interpersonală
    • Gândire pozitivă axată pe rezultate
    • Abilităţi de a seta priorităţi
    • Încadrare în termene
    • Conştiinciozitate la locul de muncă
    • Dorinţa de a învăţa produse noi şi de a ţine pasul cu tehnologia
    • Abordare proactivă a muncii
    • Experienţă pe o poziţie similară
    • Carnet de conducere
    Constituie avantaj cunoaşterea limbii maghiare.
    Termen: 25.05.2018

  • Funcționar administrativ aprovizionare și relații cu furnizorii  la sediul central din Târgu Mureş  (muncă de birou)

    Atribuții:

    – Întocmire comenzi aprovizionare (interni si externi), organizare transport

    – Avizare produse către punctele de lucru

    – Efectuare rapoarte lunare de vânzări

    Candidatul ideal:

    – cunoaşte  limba română, maghiară,  engleză

    – are studii superioare

    – are bune abilităţi de operare PC (Word, Excel, Power Point)

    – abilităţi de comunicare excelente

    Constituie avantaj:

    – experienţă în achiziții/vânzări

    – ECDL (European Computer Driving Licence)

    – cunoştinţe în domeniul medical/sanitar

    Termen: 25 mai 2018

  • FUNCȚIONAR  INFORMAȚII  CLIENȚI  la  filiala din  Bacău

    Atribuții principale:

    • primirea, informarea şi deservirea clienţilor (pacienţilor) cu dispozitive medicale
    • inițierea, dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții

    Candidatul ideal:

    • are  experienţă profesională în relaţii cu publicul
    • utilizează cu ușurință computerul și aplicațiile specifice poziției  (ex. Word, Excel, SIUI)
    • are cunoştinţe de contabilitate primară
    • excelente abilităţi de comunicare şi negociere

    Constituie avantaj:

    • cunoştinţe medicale şi experienţă în domeniul  medical sau kinetoterapie

    Cv-urile însoţite de scrisoare de intenţie şi poză se pot trimite la adresa de e-mail resurseumane@ortoprofil.ro până în data de 04.06.2018.

Trimite CV