Terapia cu lumină polarizată ne ajută să învingem răceala și gripa

Odată cu venirea toamnei și cu începerea noului an școlar, în grădinițe și în școli apar și afecțiunile căilor respiratorii. Probleme precum răceala, înfundarea nasului, sinuzita, otita, tusea seacă sau pneumonia, pot avea complicații foarte grave pentru copii.

Sensolite, patul cu lumini, este un dispozitiv medical terapeutic ce folosește lumina polarizată cu efecte de regenerare a funcției celulare pe toată suprafața corpului.

Ideea unui dispozitiv cu lumină polarizată a fost formulată pentru prima oară de către biofizicianul maghiar Dr. Fenyõ Márta. Acest tip de tratament, terapia Sensolite, ajută la echilibrarea și regenerarea tegumentelor, reglând procesele biologice.

Alte indicații ale terapiei SENSOLITE®

– Afecțiuni ale organelor interne
– Afecțiuni ale sistemului musculo-articular
– Întărirea sistemului imunitar
– Echilibru mental
– Eczeme ale pielii
– Arsuri
– Acnee
– Alergii

Dispozitivul medical Sensolite este disponibil doar la sediul central al companiei OrtoProfil, pe bază de programare inițială.

Aplicarea terapiei SENSOLITE®

Utilizarea regulată a patului de lumini Sensolite este recomandată în primul rând pentru prevenirea afecțiunilor respiratorii, însă poate fi utilizat și pentru accelerarea vindecării sau pentru prevenirea unor complicații.

80% dintre copiii care se confruntă cu probleme respiratorii, au reacționat în mod favorabil la tratamentele preventive, fapt demonstrat de scăderea numărului îmbolnăvirilor de acest fel precum și de reducerea semnificativă a cantității de antibiotice necesare tratării acestor boli.

Terapia este recomandată atât copiilor cât și adulților. Pentru adulți, o ședință durează în jur de 20 de minute, iar pentru copii durează maximum 15 minute.

Informaţii şi programări

Sediul central OrtoProfil
540253 Târgu-Mureş, Str. Podeni nr. 44/A

Programări: tel. 0265-208.500, 0721.100.013 (persoana de contact Szabadi Erika)