Cum comand?

Produsele pot fi comandate de pe site, la cele 45 de filiale din cele 41 de judete, cât și prin telefon. Unele produse pot fi comandate doar la punctele de lucru, deoarece se confecționează pe măsură individuală.

 

Când va fi livrată comanda?

Livrarea produselor se face între 24 și 48 de ore, iar returul, în maxim 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Pentru informații suplimentare vă stăm la dispoziție prin numerele de telefon afișate pe site, cât și prin asistența online de pe site-ul OrtoProfil.

 

Confirmarea plasării comenzii

În cazul în care ați comandat produse OrtoProfil de pe site, după finalizarea comenzii veți primi un mail de confirmare, apoi veți fi sunat pentru confirmare.

 

Cât costă livrarea?

Prețul produselor conține TVA și taxe poștale. Produsele se livrează prin intermediul firmei de curierat, iar plata se face la livrare.

 

Garanție

Toate produsele comercializate beneficiază de condiții de garanție conform Legii nr. 449/2003 și se livrează cu Declaraţie de Conformitate şi Certificat de Garanţie.  Garanţia oferită de noi derivă din garanţia internaţională a producătorilor. În consecinţă vom înlocui sau repara produsul, dacă solicitarea este întemeiată şi produsul se află în garanţie.  Produsele au o garanție maximă de 24 de luni, care poate fi redusă în funcție de durata medie de utilizare.

 

Condiții pentru returnarea produselor

Produsele comandate pot fi returnate în aceeași stare în care au fost recepționate, în ambalajul original, cu toate etichetele intacte și documentația aferentă, în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la primire, fără obligația invocării vreunui motiv și fără impunerea unui anumit serviciu de curierat. Pentru aceasta, va trebui să ne comunicați intenția de returnare prin e-mail la adresa comenzi@ortoprofil.ro.  În cazul în care produsul este neconform, repararea sau înlocuirea acestuia se face în termen de maximum 15 zile calendaristice de la data preluării produsului și constatarea de către vânzător a lipsei de conformitate.